Z własnego doświadczenia świetnie zdajemy sobie sprawę, że nie można się we właściwy sposób skupić na pilnej pracy, jeśli w pokoju króluje bałagan. Rozrzucone dookoła przedmioty utrudniają nam zebranie naszych myśli. Kłopot mamy również wtedy, kiedy chcemy w takim rozgardiaszu coś znaleźć. Potrafimy spędzić całe godziny na szukaniu malutkiego drobiazgu, który jest nam w danym momencie potrzebny.
Admin: Rubbermaid Products
Podpatrzone na: http://www.flickr.com/photos/rubbermaid/2949398650/
W takich sytuacjach zrzucamy całą winę na przysłowiową złośliwość rzeczy martwych. Tymczasem, to my w głównym stopniu zawiniliśmy. Przemyślana organizacja
przestrzeni zapewni nam sprawną i przyjemną
pracę, nie zważając na to, czy jest to sklepowe zaplecze, czy domowy gabinet.
Z tego typu kłopotem stykają się zazwyczaj
właściciele rozmaitych garażów lub pomieszczeń magazynowych. Jeśli w naszej profesji używamy mnóstwa małych przedmiotów, takich jak śrubki, czy gwoździe, konieczne nam będą porządne skrzynki narzędziowe. Mogą nam one pomóc zaprowadzić ład w naszej pracowni. Jeżeli tylko właściwie posegregujemy wszelkie rzeczy i umieścimy je w podpisanym
skrzynkach, to prędko zauważymy, że dużo mniej czasu będziemy tracić na denerwujące poszukiwania, a nasze życie stanie prostsze.
Admin: Normstahl
Podpatrzone na: http://prasa.gutpr.pl/ssd_topclassic_eurodekor_bright_0707.jpg
Różnego typu plastikowe pojemniki są niezastąpione, jeśli pragniemy utrzymać właściwy ład w naszej pracowni, czy też na
hali magazynowej. Sprawdzą się one świetnie również we wszelkiego typu pomieszczeniach biurowych i
archiwach, a więc w miejscach, gdzie mamy do czynienia ze stosami papierów, które należy przechowywać. Mają one szerokie
wykorzystanie też w naszym gospodarstwie domowym.