montaż całego oprzyrządowania do haka holowniczego jest stosunkowo czasochłonny, jednak samej kuli już dosyć łatwy oraz krótkotrwały. Hak może być użyteczny nie tylko do holowania przyczepy.
Można by na nim również zamontować dodatkowy bagażnik, który służy dla przykładu do transportu rowerów.
Aktualnie nie ma na rynku nowych samochodów osobowych, które wyposażone są w zaczep założony fabrycznie na stałe. Zgodnie z obowiązującymi regulacjami unijnymi zaczep musi być zdejmowalny. Jeżeli nasz
pojazd nie ma tego typu zaczepu oraz chcielibyśmy go zwyczajnie kupić, to w asortymencie różnych wytwórców takiego sprzętu odnajdziemy praktycznie wyłącznie haki z demontowaną końcówką, czyli tzw. kulą. Konwencja wiedeńska o ruchu drogowym zezwala na jeżdżenie po różnych krajach samochodem, który pełni warunki technologiczne państwa zarejestrowania, zatem właściciele samochodów z hakiem zamontowanym na stałe, teoretycznie nie powinni posiadać z tego powodu problemów podczas ewentualnej kontroli drogowej przykładowo w Niemczech.
Admin: haru__q
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Admin: Daniel
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Na pewno każdej osobie przydarzyła się sytuacja, gdy drzwi do
budynku zatrzasnęły się i nie można było ich otworzyć. Ludzie także dochodzą do wniosku, że chcą wymienić swój dotychczasowy zamek na inny, który posiada lepsze właściwości antywłamaniowe.
Niestety, w rzeczywistości jest już rozmaicie oraz rzeczywiście dużo jest zależne od podejścia
danego policjanta. Wróćmy jednak do zagadnienia: w czasie dokonywania zakupów należy zwracać uwagę na to, czy zaczep ma homologację e20
wiązary dachowe łódzkie E20. Wystarczy jedynie, że na produkcie będzie jeden z takich znaków, chociaż mogą one również wystąpić razem. Zaczep musi mieć również certyfikat PIMOT, zatem Przemysłowego Instytutu Motoryzacji. Na specjalnej tabliczce znamionowej powinny się znajdować tego typu
informacje jak: nazwa producenta, data utworzenia oraz dopuszczalny tonaż.