Jeśli
jesteś dla przykładu właścicielem sklepu, wówczas na pewno dobrze zdajesz sobie sprawę z faktu, jak niezwykle ważny jest dobry
kontakt Twych pracowników z
klientami.
Jeżeli klient zostanie obsłużony we właściwy sposób oraz z uśmiechem, wówczas istnieje spore prawdopodobieństwo, że poleci Twój sklep także swoim znajomym, dzięki czemu będziesz mieć więcej klientów w przyszłości.
Co jest najbardziej istotne?
Propozycja sprzętów klimatyzacyjnych firmy Fujitsu jest niezwykle bogata.
Duża liczba wersji, jakich oznaczenie dla osób nie powiązanych z klimatyzacją mogłaby być trochę myląca (przykładowo ASYG09LE i ASYG09LT to dwa odmienne modele pod kątem zarówno wyglądu, jak i właściwości pracy), niezwykle utrudnia powzięcie decyzji, jaki klimatyzator czy
system klimatyzacji
kupić.
W szczególności uśmiech - jeżeli obsługa będzie podchodzić do klienta z uśmiechem, wtedy z pewnością uda się zażegnać praktycznie wszystkie kryzysowe sytuacje. Jeśli na przykład klient nie będzie potrafił czegoś załatwić w Twoim sklepie lub akurat nie będzie jakiegoś towaru, który chce
kupić, wówczas i tak nie będzie się bardzo złościć jeżeli obsługa podejdzie do tematu ze zrozumieniem. W większości przypadków uśmiech może zdziałać prawdziwe cuda.
Jak szkolić pracowników?
Admin: INVADO
Podpatrzone na: INVADO
Przede wszystkim musisz zwracać uwagę na zachowania osób, które ubiegają się o pracę u Ciebie. Równocześnie pamiętaj, iż na początku praktycznie każdy z nas stara się zrobić dobre wrażenie, ale (
pozwolenia zintegrowane toruń) po pewnym czasie obsługa może stać się bardziej opryskliwa. Zawsze oczywiście fajnie wysyłać swych pracowników na różnego rodzaju szkolenia z zakresy obsługi klienta - powinieneś raz na pewien czas zafundować swoim pracownikom taki kurs, zwłaszcza jeśli zatrudniasz osoby na stałe, a nie wakacyjnie.